Senior-information
Klicka på valfri rubrik nedan för att komma till önskad sida
- Matsedel
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Program för social samvaro, Stig in och Mellangård
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Evenemangskalender
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Senior-kortet
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Senior-café
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Fixar Maja
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Fix-IT
Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Färdtjänst/riksfärdtjänst
Träffpunkt för äldre
Du som är pensionär kan komma till Mellangård i Markaryd och Stig In i Strömsnäsbruk för att träffa andra.
Vi gör olika saker som till exempel gymnastik, spelar spel, har allsång och tittar på film.
Mellangård har öppet:
måndag kl 13.30 - 16.00
onsdag kl 13.30 - 16.00
Stig In har öppet:
tisdag kl 13.30 -16.00
torsdag kl 13.30 - 16.00
Telefonnummer till oss
Du kan ringa oss
på telefonnummer 0433-72000
E-post till oss
Du kan mejla oss soc@markaryd.se
Tack för din feedback!
Något gick fel, försök igen senare.